BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

About Me

My photo
kunak, sabah, Malaysia
was school in SMK KUNAK,SABAH..and now stdying in INTERNATIONAL ISLAMIC COLLEGE..^_^

Thursday, November 25, 2010

Doaku...

ya Allah...msih aku ingin mencari NUR MU...di dalam diri ini yg 


selalu alpha dengan urusan dunia yg fana, penuh tipu daya dan,lalai dgn 

segala urusan dunia..

tp akan ku selalu  bersyukur kerana ENGKAU selalu berikan rezeki...

DaN 

kehidupan yg baik,juga nyawa yg dipinjamkan...dan semoga ENGKAU selalu 

merahmati dan memberkati diri ku ini...bersama keluarga tercinta...
 
ya Allah...berikan lah aku hidayah..

supaya diriku ini tdk selalu alpha...dan terbelenggu dlm dosa..


"Wahai... Pemilik nyawaku
Betapa lemah diriku ini
Berat ujian dariMu
Kupasrahkan semua padaMu

Tuhan... Baru ku sadar
Indah nikmat sehat itu
Tak pandai aku bersyukur
Kini kuharapkan cintaMu


Kata-kata cinta terucap indah
Mengalun berzikir di kidung doaku
Sakit yang kurasa biar jadi penawar dosaku
Butir-butir cinta air mataku
Teringat semua yang Kau beri untukku
Ampuni khilaf dan salah selama ini
Ya ilahi....
Muhasabah cintaku...

Tuhan... Kuatkan aku
Lindungiku dari putus asa
Jika ku harus mati
Pertemukan aku denganMu.."

0 comments: